Despre webinarii
Doar abonații premium au acces regulat la webinariile premium, realizate împreună cu specialiști de top, pe o multitudine de domenii - de la legislația muncii și fiscalitate până la cea de mediu sau GDPR.
Informațiile oferite de specialiști au o utilitate imediată și vin să rezolve probleme reale cu care orice companie se confruntă.
buna ziua, pe facturile de apa rece pe care le primim apar mai tot timpul pierderi de 3-4mc de apa la care se adauga si pierderea la canal tot 3-4 mc specific ca fiecare apartament este dotat cu apometru sigilat de distribuitor iar la intrarea in bloc este un alt apometru central, factura de apa rece si canalizare in fiecare luna contine pierderi... ce se poate face pentru a scapa de acest abuz ? multumesc
Este normal ca pe factura sa vi se puna si pierderile atata timp cat distribuitorul constata ca intre consumul total pe condominiu la bransament si suma consumurilor inregistrate de apometre exista o diferenta.
Asta inseamna ca pe infrastructura blocului, dar si din alte cauze (diferenta de clasa de precizie intre contorul de bransament si apometrele individuale, instalatii defecte in apartamente etc.) exista aceste pierderi.
Unui consum de apa ii corespunde cantitatea similara de apa eliminata prin canalizare, motiv pentru care la un consum suplimentar (pierdere) de 3 mc ii corespunde apa uzata tot de 3 mc.